Najwyższa jakość. Najmniejszy współczynnik odrzuceń na Twojej stronie. Takie są moje teksty reklamowe na strony www.

Skuteczne, dopasowane do grupy docelowej, nasycone odpowiednią liczbą korzyści i wyróżników marki, lapidarne, zgodne z duchem i filozofią firmy. Moi klienci mówią o nich „po prostu działają”. To dla mnie prawdziwy wyznacznik ich skuteczności, a co za tym idzie mojego zadowolenia. Pisanie tekstów na strony internetowe jest dla Ciebie zbyt trudne? Nie masz na to czasu bo Twój biznes pochłania Cię bez reszty? Copywriter freelancer taki jak ja napisze dla Ciebie skuteczne treści, które będą zwiększać sprzedaż i podnosić wizerunek.  
Nie próbuj zadziwiać – sprzedawaj.

Pisanie tekstów na strony internetowe wymaga doświadczenia, używania odpowiednich słów i zwrotów oraz skuteczności. Moje teksty reklamowe nie są sztuką na miarę obrazów Moneta. Ich zadaniem nie jest epatowanie formą, pod którą ginie Twój przekaz. Jestem copywriterem z krwi i kości. Tworzę treści, które przekonują Twoich Klientów do zakupu lub budują wizerunek marki. Skłaniam ich do określonych zachowań w momencie, w którym chce, by to robili. Efektem tego jest wciśnięcie przycisku „zamów ofertę” czy kliknięcie „kup teraz”. Pisanie tekstów na strony internetowe odbywa się zawsze w oparciu o brief i jest to proces na tyle usystematyzowany i przemyślany, że zawsze przynosi efekt. Zatrudnienie copywritera freelancera to inwestycja, która szybko będzie przynosić efekty.


Może szukasz hipnotycznej opowieści nawiązującej do Twojej firmy lub marki? Przeczytaj więcej o moich realizacjach z zakresu storytellingu.
Potrafię zbudować wizerunek marki poprzez skuteczne treści, które sprawiają, że użytkownik nie opuści Twojej strony przez pierwsze 5 sekund i skorzysta z Twojej oferty.

 

„Sell me this pen”

Wilk z Wallstreet.

Metoda Wilka z Wallstreet na sprawdzenie handlowca, świetnie odnosi się też do copywritera. Dajesz copywriterowi ołówek i mówisz, sprzedaj mi go jednym zdaniem. Jeśli zrobi to, jest godny, by pracować dla Ciebie. 

Jeśli nie – zatrudnij kogoś innego.

Wilk
Copywriting – czyli pisanie tekstów na strony internetowe to trudne i odpowiedzialne zajęcie tworzenia komunikatów, które działają na Twoich klientów jak magnes.
Copywriting w moim wydaniu to:

Wyważone treści

będące kwintesencją zalet i korzyści, które sprawiają, że odbiorcy stają się klientami

Teksty reklamowe

wywołujące określoną reakcję w czasie i miejscu, o którym decyduje copywriter razem ze swoim Klientem

Komunikacja

tworząca obraz marki i będąca jednym z kluczowych elementów brandingu i jej tożsamości

Optymalizacja SEO

teksty, które zwiększą Twoją widoczność w Google i pozwolą Ci dotrzeć do setek Klientów każdego dnia

Jeśli twierdzisz podobnie, masz dość domorosłych, niedoświadczonych copywriterów to jesteś w dobrym miejscu. Zajmuję się pisaniem tekstów na strony internetowe od 10 lat, a w swoim portfolio mam setki małych, średnich i dużych firm oraz międzynarodowych korporacji. Stworzę dla Ciebie najwyższej jakości teksty reklamowe, które zadziałają.

Zobacz wybrane realizacje z zakresu tekstów reklamowych dla małych firm i korporacji

Klient: Jeden z autoryzowanych resellerów Apple Kiedy: sierpień 2019 – …
Klient: ANTI-BACTER, Adex Cosmetics & Pharma Kiedy: kwiecień 2020 Działania: Copywriting produktowy/treści …
Klient: Adex Cosmetics & Pharma Kiedy: grudzień 2019 – obecnie Działania: Dla …
Klient: Souvenaid (Nutricia) na zlecenie agencji reklamowej Pegasus Działania: Stworzenie …
Klient: Quality Jobs Kiedy: marzec 2020 Działania: Dla firmy zajmującej się rekrutacją …
Klient: Alpen Pharma sp.zo.o Kiedy: 2017/2018 r. Działania: Prowadzenie Facebooka …
Klient: Proactive Kiedy: 2017 r. Działania: copywriting na stronę www
Klient: Alpen Pharma Sp.z.o.o (marka Cevitt) Działania: Teksty na strony …
Klient: Geotik sp.z.o.o., właściciel marki Teagle, aplikacji do monitoringu GPS. …

Wybrani klienci, dla których stworzyłem teksty reklamowe i teksty na strony internetowe:

Teksty reklamowe do druku

Od początku swojej działalności copywritera freelancera tworzę teksty reklamowe do materiałów drukowanych – prospektów, folderów reklamowych, broszur, ulotek (BTL) czy nośników reklamowych takich jak bilbordy i city-lighty.

Poznaj korzyści moich tekstów reklamowych, przeznaczonych do materiałów drukowanych:

minimalizm, prostota, profesjonalizm

– 3 wartości, które wyniosą pozycję Twojej marki na wysokość stratosfery

język korzyści,

który nie odrzuca, ale tworzy dialog z odbiorcą

treści dopasowane

do grupy docelowej, branży i potrzeb Klienta

ilość tekstów

dopasowana do projektu graficznego z dokładnością do 1 znaku bez spacji

nielimitowana ilość poprawek

– bo według mnie praca do satysfakcji najbardziej się sprawdza

poprawność językowa

poparta podwójną korektą językową i techniczną

Poznaj referencje moich klientów:

Pracując od 2010 w zakresie tekstów reklamowych i artykułów sponsorowanych do mediów drukowanych z takimi markami jak: Almatur, Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii, Alpen Pharma, Mikrostal, Radpol, RadioZET, Polpharma, Meridian, Smallganics, Fyi czy Hambleden Herbs. etc., wypracowałem sobie warsztat i know-how, gwarantujące sukces.
Kajetan Puszek