MYSON.DK – REALIZACJA

Storytelling dla Myson.dk – 2017 r.

Poznaj case-study duńskiej marki Myson.dk, dla której tworzyłem

Klient: Myson.dk (duńska marka odzieżowa)

Działania: Kreacja storytellingu tożsamego z duchem marki odzieżowej z Danii.

Grupa docelowa: mężczyźni 20-35, Dania.

Cel: stworzenie chwytliwej historii, która zachęci do zakupu produktów z kolekcji.

Korzyści: Hipnotyczny storytelling, który spełnia funkcję sprzedażową.

STORYTELLING DLA MYSON.DK

Silny charakter potrzebuje mocnych ubrań.

Jørgen od zawsze budził respekt ze względu na swój mocny charakter. Kiedy uderzał w worek, myślał o swoim celu, nie bacząc na krwawiące stopy oraz powybijane palce. Nie zwracał uwagi na ogromny ból mięśni, który przeszywał jego plecy podczas dziesiątej z rzędu serii pompek. Wreszcie, kiedy stawał na macie, wpatrując się w logo swojej federacji, miał przed oczami tylko przeciwnika. To on był jego celem – nic więcej się nie liczyło. Precyzyjne kopnięcia na korpus i głowę Jørgena powoli grzebały marzenia o zwycięstwie jego rywala. Kiedy czegoś bardzo chcesz  “nic nie jest niemożliwe” – myślał Jørgen,  podnosząc triumfalnie do góry mistrzowski pas.
 
Pewnego dnia Jørgen wracając z treningu do swojego mieszkania przy Vesteport został ogłuszony tępym narzędziem. Upadł na ziemie. Ostatnie, co zapamiętał to zamaskowane postacie, kopiące go we wszystkie części ciała. Tym razem Jørgen już się nie podniósł.   
 
Parę miesięcy później Jørgen poddał się rehabilitacji, która była skutkiem wydarzeń pamiętnego wieczoru. Miał połamane kończyny i wstrząśnienie mózgu. Ktoś inny na jego miejscu załamał by się, ale nie Jørgen. On miał w pamięci setki godzin treningów, które kiedyś były sensem jego życia. Pewnego pięknego dnia podczas rehabilitacji w Amager Hospital wstał z wózka i kulejąc, skierował się do wyjścia. Za każdym razem kiedy upadał, myślał o swoim celu. Po paru godzinach dotarł do sali treningowej. Stanął naprzeciwko worka i zaczął ćwiczyć. Kolejne kopnięcia były równie bolesne dla niego, co dla jego przeciwników, którzy w niego nie wierzyli. Krzyczał z bólu, zdzierając sobie kostki do krwi, ale wiedział, że walka jest jedynym środkiem do osiągnięcia sukcesu.
 
Jørgen stanął na podium pół roku po opisywanych wydarzeniach. Ktoś powie: udało mu się, bo to zawodowiec, który nie wie co to ból. Nic bardziej mylnego. Jørgen jest pracownikiem jednej z korporacji, usytuowanej przy Nørrebro. Jest ceniony przez Zarząd swojej firmy za pracowitość i pozytywne podejście do świata. Ma powodzenie u kobiet, które podziwiają go mimo tego, że idąc przez korytarz lekko kuleje. Kiedy trenuje – wie, że czegokolwiek by nie robił, zawsze musi walczyć. To, co go wyróżnia spośród innych to męstwo, siła, odwaga oraz chęć wyrażenia własnego charakteru. Nic więcej dla niego się nie liczy. 
 
Bądź jak Jørgen. Wyraź swój mocny charakter dzięki Myson. 

Chcesz zamówić podobny projekt dla swojej firmy? Skontaktuj się ze mną teraz.



Możliwość komentowania jest wyłączona.