Dlaczego claim marki jest tak ważny? Odpowiadam w artykule dla „Nowy Marketing”

Dlaczego claim marki jest tak ważny? Artykuł autorstwa Kajetana Puszka (copywriterfreelancer.pl) dla Nowego Marketingu.

Czym różni się claim od sloganu? Jak stworzyć chwytliwy claim, by przyciągał target i pozycjonował markę zamiast wystawiać ją na pośmiewisko milionów odbiorców? W końcu, dlaczego Melchior Wańkowicz jest jednym z najlepszych polskich copywriterów, który tworzył claimy o niewyobrażalnym zasięgu już w stuleciu międzywojennym?

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w moim artykule dla Nowego Marketingu. Przeczytajcie koniecznie.

https://nowymarketing.pl/a/23624,dlaczego-claim-marki-jest-tak-wazny



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *