Storytelling Res-Drob

W lipcu 2020 roku stworzyłem storytelling dla firmy zajmującej się przetwórstwem drobiu – marki Res Drob. Opowieść o marce zawierała elementy historii firmy, wartości marki, współpracy z hodowcami i procesu produkcji i przetwórstwa drobiu. Storytelling podkreślał innowacyjność linii produkcyjnej i kontrolę brojlera przez lekarzy weterynarii czy przestrzeganie rygorystycznych standardów hodowli. W historii dla marki Res-Drob opisałem plany produkcyjne i modernizacyjne na najbliższe 5 lat, które marka ma zamiar wdrożyć we wszystkich swoich zakładach. Treść storytellingu będzie można niebawem przeczytać w moim portfolio.
To już druga współpraca z firmą Res – Drob w tym roku. Wcześniej dla tego klienta stworzyłem copywriting listu skierowanego do Szefów kuchni, który miał za zadanie zachęcić do współpracy w zakresie firmowania swoim wizerunkiem produktu typu „ready to cook”.