Tworzenie nazwy firmy, która będzie podstawą do zbudowania silnej marki

Od ponad 10 lat zajmuję się tworzeniem nazw firm, produktów i usług dla małych i średnich firm oraz korporacji. Dobra nazwa to najważniejszy element brandingu. Największe marki wyceniane są na miliardy dolarów. Moje nazwy kosztują znacznie mniej – mimo to generują ogromne zyski dla ich właścicieli.

Tworzenie nazwy firmy, która będzie podstawą do zbudowania silnej marki

Od ponad 10 lat zajmuję się tworzeniem nazw firm, produktów i usług dla małych i średnich firm oraz korporacji. Dobra nazwa to najważniejszy element brandingu. Największe marki wyceniane są na miliardy dolarów. Moje nazwy kosztują znacznie mniej – mimo to generują ogromne zyski dla ich właścicieli.

Wolno gotowane w zaciszu mojej pracowni nazwy dla firm czy też smażony krótko, soczysty claim?
Z Twojej nazwy wydobędę całą paletę smaków.

Moje nazwy są jak tajskie curry. Zawsze stworzone z perfekcyjnych składników. Estetycznie podane Klientowi. Wywołujące pożądaną reakcję na Twarzach odbiorców. Pytasz jak to robię? Posłuchaj.

Wiem, że każdy Klient jest inny. Na jednego podziała smażony krótko w wysokiej temperaturze soczysty naming, który zapewni rozkosz dla kubków smakowych jego Klientów. Inni oczekują wolno gotowanej nazwy przez wiele tygodni, by dzięki perfekcyjnie zaprojektowanej recepturze, docierać skutecznie do milionów głodnych ich produktów odbiorców.

Bez względu na to, który model wybierzesz, tworzenie nazwy firmy odbywa na bazie autorskiego know-how, popartego 10-letnim doświadczeniem. Jakość prezentowanych nazw zawsze będzie najwyższa. Tu nie ma przypadków. Jestem świadomy każdego smaku i układam je w kompozycje, które działają.

Jak wymyślić nazwę firmy, by była dźwięczna i skuteczna? Poznaj autorskie know-how tworzenia nazwy firmy w 5 smakach. Niech Klienci się nimi zachwycą.

1 smak (słodki) -

W tworzeniu nazwy firmy nie chodzi o formę, tylko o efekt. Przeprowadzam analizę grupy docelowej, konkurencji i Twoich potrzeb. Wypełniasz szczegółową ankietę, dzięki której wiem czy nazwa ma być emocjonalna czy merytoryczna, w języku obcym czy po polsku etc. Ustalamy wspólnie jej cel, a ja zaczynam kreować. Po zakończonej pracy nazwa jest słodka i soczysta, a Twoi Klienci nasyceni Twoją marką jak nigdy dotąd.

2 smak (słony) -

Moje nazwy bywają czasem słone jak popcorn, który zapewnia dobrą rozrywkę. Ten smak kojarzysz z pozytywnymi momentami. Takie same są moje nazwy, które mają w nieinwazyjny sposób przedzierać się do podświadomości i zachęcać Klientów do tego, by kupowali je podczas wizyty w sklepie czy eksploracji strony www.

3 smak (kwaśny) -

Każda nazwa dla firmy powinna pobudzać Twoją grupę docelową. Mieć ten faktor X, który sprawi, że pójdą za nią tłumy. To tak jakby Twoja nazwa była wybitnym przywódcą Twojej marki, a jej charyzma, styl wypowiedzi, doświadczenie i renoma, decydowałyby o jej poparciu. Moje nazwy będą chętnie oglądane na półkach, TV oraz internecie, słuchane w radio i mile widziane wszędzie tam, gdzie są Twoi Klienci. Rewolucja w promocji produktu wymaga chwytliwej nazwy, bez której nakłady na reklamę nie mają sensu.

4 smak (gorzki) -

Każdy sukces w tworzeniu nazwy firmy poprzedza ciężka praca. Jeśli myślisz, że każdy może wymyślić dobrą nazwę – to mylisz się. Oczywiście ktoś, kto kocha swój biznes często może wykreować nazwę dla firmy równie dobrą co doświadczony copywriter. Ale czy zawsze ma na to czas? Czy ma know-how, by zweryfikować nazwę pod kątem językowym, sprzedażowym czy znaczeniowym? Może lepiej powierzyć swoją markę ekspertowi? Nazwa dla firmy wymaga poświęcenia, dystansu, doświadczenia i szczypty wizjonerstwa.

5 smak (umami) -

Nieuchwytny, 5 smak, czyli „to coś”. Mieszanka doświadczenia, ciężkiej pracy, odrobiny talentu i empatii, które razem tworzą coś wyjątkowego. To żaden sekret przechowywany na zwojach przez tysiące lat. To po prostu mieszanka moich doświadczeń, która procentuje kreacją nie do podrobienia. Zupełnie jak smak umami.

Zobacz wybrane nazwy dla firm, które stworzyłem:

ORDER CULTURE
ORGANIZERY Z DREWNA

HOLLY POWDER
PRODUCENT PANIEREK DO KURCZAKA

TRIGIO
SIEĆ SALONÓW JUBILERSKICH

ELECTRIC DESIGNERS
FIRMA PROJEKTUJĄCA INSTALACJE ELEKTRYCZNE

AIS DETECTIVE AGENCY
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA

MIKROSTAL
OBRÓBKA PRECYZYJNA

DIETOPOZYTYWNI
CATERING DIETETYCZNY

BRAXSTONE
FIRMA TRANSPORTOWA

Jak wymyślić nazwę firmy? 5 sprawdzonych pomysłów na tworzenie nazwy firmy, które możesz wykorzystać bez pomocy copywritera

  1. Nazwy merytoryczne – nazwy firmy posiadające wyraźny związek z branżą np. RadioZet, Pożyczki Plus, Polpharma.
  2. Nazwy emocjonalne – nie budzą skojarzeń z branżą, mogą skutecznie nazywać firmy z wielu branż, a ich największą siłą są emocje, jakie generują u odbiorców. Przykłady skutecznych nazw emocjonalnych: Apple, Reebook, Budweiser, Caterpillar, Mąka i Woda, Senses restaurant, Żubr, Sony, Cud nad Wisłą.
  3. Nazwy polskie/obcojęzyczne – język polski coraz częściej jest wykorzystywany do tworzenia świetnych nazw przy użyciu gry słów, anagramów czy kontaminacji. Dzięki tworzeniu nazw w obcych językach możemy łatwo zbudować prestiż firmy czy stworzyć nową markę premium. 
  4. Nazwy krótkie/długie – nazwy dla firm mogą być krótkie jak CU, Nike czy Blow lub długie jak: Credit Agricole, Pędzący Królik, Krakowski Kredens. Jako doświadczony copywriter Warszawa doradzę Ci, jaką nazwę najlepiej wybrać dla Twojej firmy.
  5. Nazwy ze skojarzeniami/uniwersalne – pierwsze z nich niosą ze sobą branżowe skojarzenia np. Bułkę przez Bibułkę (restauracja) czy Pracuj.pl (portal dla poszukujących pracy). Nazwy uniwersalne są pozbawione kontekstu branżowego i można by nimi nazywać firmy z różnych sektorów gospodarki np. Allegro czy Adidas.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Nie wiesz jak wymyślić nazwę dla firmy, claim lub slogan reklamowy? Skorzystaj z pomocy doświadczonego copywritera, który ma w portfolio ponad 100 stworzonych nazw firm, claimów i haseł reklamowych. Napisz do mnie teraz, a stworzę dla Ciebie skuteczną nazwę firmy.

Klienci, dla których stworzyłem nazwę:

Claim marki - czyli slogan przewodni, który wypozycjonuje Twoją firmę na rynku

Od ponad 10 lat tworzę claimy, czyli slogany brandingowe czy hasła przewodnie firm i międzynarodowych marek. Chwytliwe i dopasowane do tożsamości firmy claimy pozycjonują markę i pozwalają ją wyróżnić pośród konkurencji. Często wyjaśniają nazwę lub łagodzą jej sens. Nazwy i claimy wzajemnie się uzupełniają, a bez nich zbudowanie wyrazistej marki jest Rubikonem nie do przebycia.

claim - tagline

Claimy, które przemawiają do tłumów. Krótko i treściwie.

Claim to krótki i zwięzły slogan brandingowy marki, który jest przypisany na stałe do logo. Claim, inaczej tagline – ma za zadanie funkcjonować długofalowo i przekazywać wartości marki, być zwięzły, krótki i chwytliwy.Do najbardziej legendarnych claimów należy „Think Different” Apple.

Często tworzenie nazwy firmy dla moich klientów rozszerzam o kreację claimu marki. Stworzenie skutecznego claimu to proces trwający od 1 do paru tygodni – dzięki mojemu know-how i doświadczeniu minimalizuję margines błędu sprawiając, że proces kreacji w 99% przypadków kończy się sukcesem. Tworzę nazwy i claimy dla firm farmaceutycznych, marek fmcg, małych i średnich firm budowlanych, turystycznych, usługowych czy restauracji. Stworzony claim będzie skuteczny i nośny. Każdy claim ma pełne prawa emisji.

Specjalizuję się w tworzeniu claimów dla:

  • międzynarodowych korporacji i dużych firm,
  • firm z branży farmaceutycznej,
  • małych przedsiębiorstw.

Poznaj rodzaje claimów, które tworzę:

  • tłumaczące nazwę lub misję firmy,
  • uzupełniające nazwę,
  • łagodzące wydźwięk nazwy lub zmiękczające jej przekaz
  • spełniające rolę call to action (nawiązania do akcji).

Wybrane realizacje – zobacz claimy, które stworzyłem:

Napisz do mnie i stwórzmy razem claim, który przebije się do świadomości odbiorców.

Klienci, dla których stworzyłem claim:

Kreuję chwytliwe slogany, które zwiększają rozpoznawalność marek

Tworzę skuteczne slogany kampanii reklamowych dla produktów, usług i marek. Slogany są dopasowane do grupy docelowej i celu kampanii. Moje slogany zachęcają odbiorców do działania, przyczyniając się do wzrostu sprzedaży lub budowy silnego  wizerunku marki.

Hasło reklamowe, które zwiększa rozpoznawalność marki

Slogan reklamowy mojego autorstwa zwiększa zasięg komunikatów, który firmuje i podnosi realnie wartość marek. Hasło reklamowe stworzone przez doświadczonego Copywritera to gwarancja sukcesu kampanii i wzmocnienie wizerunku Twojej firmy.

Wierzę, że slogan reklamowy zarówno małej firmy, jak i międzynarodowej korporacji powinien budować świadomość marki i generować sprzedaż podobnie jak trafna nazwa czy dobre logo. Hasło reklamowe powinno cechować się dobrym brzmieniem, być zapamiętywalne i komunikować korzyść. Tylko zapamiętywalny slogan reklamowy tworzy zapamiętywalną markę, a to przekłada się na wzrost słupków sprzedaży. Nie każdy właściciel firmy o tym pamięta, tworząc słaby slogan samodzielnie lub zlecając go copywriterowi bez doświadczenia.

Odpowiedzialne zadanie stworzenia sloganu reklamowego lepiej powierzyć ekspertowi z wieloletnim doświadczeniem. Idealnym kandydatem do tego zadania będzie copywriter freelancer, który ma w portfolio kilkaset stworzonych haseł reklamowych, sloganów dla małych i dużych firm.

Jakie będzie hasło reklamowe, które dla Ciebie stworzę?

  • skuteczne, czyli wzmacniające lub podkreślające siłę marki,
  • zachęcające do skorzystania z usług/produktów,
  • przekazujące obietnicę marki,
  • komunikujące korzyść marki – wyróżnij się albo zgiń!

Poznaj realizacje, czyli wybrane hasła reklamowe z mojego portfolio:

Klienci, dla których stworzyłem slogan: