Pisanie tekstów na strony internetowe wymaga doświadczenia, używania odpowiednich słów i zwrotów oraz skuteczności. Moje teksty reklamowe nie są sztuką na miarę obrazów Moneta. Ich zadaniem nie jest epatowanie formą, pod którą ginie Twój przekaz. Jestem copywriterem z krwi i kości. Tworzę treści, które przekonują Twoich Klientów do zakupu lub budują wizerunek marki. Skłaniam ich do określonych zachowań w momencie, w którym chce, by to robili. Efektem tego jest wciśnięcie przycisku „zamów ofertę” czy kliknięcie „kup teraz”. Pisanie tekstów na strony internetowe odbywa się zawsze w oparciu o brief i jest to proces na tyle usystematyzowany i przemyślany, że zawsze przynosi efekt. Zatrudnienie copywritera freelancera to inwestycja, która szybko będzie przynosić efekty.
Może szukasz hipnotycznej opowieści nawiązującej do Twojej firmy lub marki? Przeczytaj więcej o moich realizacjach z zakresu storytellingu.
Potrafię zbudować wizerunek marki poprzez skuteczne treści, które sprawiają, że użytkownik nie opuści Twojej strony przez pierwsze 5 sekund i skorzysta z Twojej oferty.
Metoda Wilka z Wallstreet na sprawdzenie handlowca, świetnie odnosi się też do copywritera. Dajesz copywriterowi ołówek i mówisz, sprzedaj mi go jednym zdaniem. Jeśli zrobi to, jest godny, by pracować dla Ciebie.
Jeśli nie – zatrudnij kogoś innego.
będące kwintesencją zalet i korzyści, które sprawiają, że odbiorcy stają się klientami
wywołujące określoną reakcję w czasie i miejscu, o którym decyduje copywriter razem ze swoim Klientem
tworząca obraz marki i będąca jednym z kluczowych elementów brandingu i jej tożsamości
teksty, które zwiększą Twoją widoczność w Google i pozwolą Ci dotrzeć do setek Klientów każdego dnia
Klient: Shelter.pl – sklep internetowy sprzedający akcesoria komputerowe, oświetlenie i …
Klient: Ceroma Color Usługa: Dla firmy zajmującej technologiami UV i …
Tworzenie nazwy firmy przez copywritera freelancera lub agencję namingową to …
Wielu przedsiębiorców, marketerów czy konsumentów myli claim z hasłem reklamowym. …
W lipcu 2020 roku stworzyłem storytelling dla firmy zajmującej się …
W kwietniu 2020 r. stworzyłem copywriting i teksty na stronę …
Każdy tekst na stronę internetową ma swoją anatomię: formę, koncepcję, …
Działania: Dla grupy Amax sp.zo.o. na zlecenie Emarketing Experts stworzyłem …
Działania: Dla grupy Amax sp.zo.o. na zlecenie Emarketing Experts stworzyłem …
Od początku swojej działalności copywritera freelancera tworzę teksty reklamowe do materiałów drukowanych – prospektów, folderów reklamowych, broszur, ulotek (BTL) czy nośników reklamowych takich jak bilbordy i city-lighty.
– 3 wartości, które wyniosą pozycję Twojej marki na wysokość stratosfery
który nie odrzuca, ale tworzy dialog z odbiorcą
do grupy docelowej, branży i potrzeb Klienta
dopasowana do projektu graficznego z dokładnością do 1 znaku bez spacji
– bo według mnie praca do satysfakcji najbardziej się sprawdza
poparta podwójną korektą językową i techniczną